FAQ

FAQ/Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd is 10-15 werkdagen. Onze producten worden
rechtstreeks van de leverancier naar u verzonden. Door dit unieke
bedrijfsmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en
kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan onze
concurrenten.

De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd
geleverd. Helaas kan het soms gebeuren dat een bestelling vertraging
oploopt in het leveringsproces. Je kan de status van jouw bestelling
controleren via de volgende link:
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan
contact met ons op via: lovelylocketcs@gmail.com

Wat zijn de verzendkosten?
Gratis verzending door heel Nederland & België!


Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Niet tevreden met jouw bestelling? Het spijt ons zeer en we horen graag
wat we kunnen doen om jou tevreden te stellen. Stuur een e-mail naar
lovelylocketcs@gmail.com en we zullen zien hoe we het zo snel mogelijk kunnen oplossen!

Waar kan ik mijn track & trace code vinden?
Wanneer jouw bestelling is verwerkt en verzonden sturen wij jouw track & trace
code via e-mail. De verwerking van jouw bestelling duurt 24 uur.